Laxwraps

Frulle: 1 bar woho! 220kcal

Lunch: linsgryta med chorizo 500 kcal

Mellis: apelsin 55 kcal

Middag: En idé jag fick. Jag älskar tacos men nu måste jag tänka på allt jag käkar.
Tänkte mig en laxröra med avokade tukisk yoghurt, citron lite kryddor och gräslök.
Och sen ha stora salladsblad som tacobröd! Många kalorier (nyttiga fetter iofs) 560 kcal

SÅ JÄVLA GOTT!!!!
Jag är fan grym på laga mat.
Mer sånna idéer tack.

Dessert: 1 apelsin 55 kcal

Totally: 1390

Gymmat bort: 250 kcal


Nöjd med tanke hur min kropp har kämpat och ätit nyttigt som fan!

Tänk att man kommer upp i många kalorier även om man äter nyttigt!
Tänk hur många kalorier man fick i sig tidigare. Vill inte ens veta.

Nu blir det mys med killen och en annan favo serie:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0